سرهنگ سیاوش محبی عصر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: هم‌اکنون در محور مواصلاتی هراز شاهد بارش برف و کولاک هستیم.
وی افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، شرایط جوی برف و کولاک تا صبح فردا تداوم خواهد داشت و در این زمینه، لازم است که مسافرانی که قصد تردد از محور هراز را دارند، وسایل ایمنی، گرمایشی و پوشاک کافی به همراه داشته باشند.
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک در محورهای مواصلاتی به سمت استان‌های شمالی کشور گفت: ترافیک اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه به سمت جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی نیمه‌سنگین و روان است.
محبی تصریح کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا به امروز، سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته در محورهای شرق استان تهران 9 درصد افزایش داشته و خوشبختانه تاکنون حادثه جدی در این محورها به وقوع نپیوسته است.
وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی بیان کرد: تردد کلیه تریلر و کامیون‌ها تا ساعت دو بامداد روز ششم فروردین‌ماه سال 1396 در محورهای هراز و فیروزکوه برای تسهیل در تردد خودروهای سواری ممنوع است.
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران متذکر شد: مسافرانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی را دارند، حتما وسایل ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به هشدارهای نیروهای پلیس در طول محورها توجه داشته باشند تا سفری بی‌خطر را سپری کنند.
خبرنگار:الهام حیدری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7246/6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.