به گزارش ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت، در نخستین جلسه تشکیل هیات اجرایی انتخابات شهرستان پاکدشت که با حضور معتمدین و اعضای هیات نظارت برانتخابات در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اعضای هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان تعیین شدند.
فرماندار پاکدشت در این جلسه گفت: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایشی از مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم است و این رویداد مهم سیاسی باید با حضور مردم، شفاف و قانونمند برگزار شود.
علی صادقی افزود: هیات اجرایی کار چینش وانتخاب اعضای شعبه‌های اخذ رای، رفع کمبودها، نظارت بر صندوق‌ها و تأمین ملزومات انتخابات با همکاری هیات نظارت را بر عهده دارد و بار سنگین برگزاری مراحل مختلف انتخابات را با امانت‌داری به دوش می کشد.
وی بیان کرد: عمل به قانون می‌تواند زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند که این مهم موجب اقتدار بیشتر و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان می شود.
وی گفت: پس از اخذ رای برای انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی، مجید جهان، جلیل شیرازی، حسین اردستانی، یعقوبعلی مرادی، رحمت الله جان محمدی، مسعود حسنی، یدالله جهان و کاظم کرمانشاهی به عنوان اعضای اصلی و فرامرز مولایی، هژبر پازوکی، محمد ابراهیم تاجیک، کوروش پازوکی و احمد پازوکی به عنوان اعضای علی‌البدل تعیین شدند.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.
پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.