بنک لت سیستم یک پارچه پرداخت مستقیم به دستگاه های اجرای استان از طریق پرداخت الکترونیک است که باعث کم شدن زمان و هزینه های جانبی آن شده است
تهران به عنوان پایلوت کشور برای اولین بار با این سیستم عمل می کند .
به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران سید حسین هاشمی روز جمعه در حاشیه بازدید از خزانه معین استان تهران افزود: استفاده از روش «بنک لت» باعث صرفه جویی در هزینه، وقت، ارتقای امنیت و شفافیت در کار می شود.
وی با تاکید بر اهمیت پرداخت مطالبات دستگاه های اجرایی استان تهران تصریح کرد: آنچه که در گزارش ها از نظر پرداختی آمده است در بخش خزانه تخصیص پیدا کرده و امید است کارکنان دستگاه های اجرایی، پیمانکاران و کسانی که از دولت مطالبه ای داشته اند با رضایتمندی خوبی سال ٩٥ را به پایان برسانند.
هاشمی با اشاره به تامین شدن بودجه جاری و قسمتی از بودجه عمرانی دستگاه های اجرایی استان تهران گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته از پرداخت های عمرانی دستگاه های اجرایی تا به حال ٥٢ درصد از بودجه ها تخصیص پیداکرده و دستگاه ها می توانند اسناد خزانه ای که دریافتی خود را با توجه به مصوبه جدید نقد و در بخش پرداخت به پیمانکاران استفاده کنند.
استاندار تهران ادامه داد: امسال برای نخستین بار 100 درصد بودجه حقوق، مزایا و عیدی کارکنان دستگاه های اجرایی محقق شد.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون 96 درصد بودجه جاری سایر دستگاه های اجرایی استان نیز تخصیص پیدا کرده که با پیگیری های مستمر امیدواریم تا پیش از اتمام سالجاری ١٠٠ درصد آن محقق شود.
هاشمی با اشاره به مصوبه ای در نقد کردن اسناد خزانه خاطرنشان کرد: شهرداران و مراکز دولتی که برای اقدامات عمرانی خود به پیمانکاران بدهکار هستند می توانند از این روش برای پرداخت بدهی خود استفاده کنند.
حسین هاشمی استاندار تهران به همراه حسن کریمی معاون عمرانی استانداری و نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عصر پنجشنبه از خزانه معین استان تهران بازدید و در جریان اقدامات سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران قرار گرفتند.
خبرنگار: سیدجواد ال داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.