رجبعلی خسروآبادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفردر فرودگاه مهرآباد به خبرنگار ایرنا، گفت: فرودگاه نماد توسعه یافتگی یک کشور است، خدمات مطلوب در مبادی ورودی موجب می شود تا گردشگران به هنگام سفر به تهران دچار سردرگمی در انتخاب و رسیدن به مقاصد و جاذبه های برنامه سفر خود نشوند.
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران خدمات در صنعت گردشگری را یک زنجیره بهم پیوسته دانست و افزود: حمل و نقل درون شهری مدرن حلقه ای مهم در زنجیره توسعه پایدار گردشگری است و اسقرار تاکسی های هیبریدی با امکانات روز جهانی در فرودگاه مهرآباد اقدامی شایسته در خدمات رسانی به مسافران و گردشگران پایتخت است.
وی افزود: نحوه خدمات و برخورد همکاران ما در مبادی ورودی چهره استان را در میزبانی از گردشگران نشان خواهد داد و باید همه دستگاه های مرتبط کمک کرده بهترین خدمات به مسافران و گردشگران عرضه شود.
خسروآبادی نقشه گردشگری را اولین نیاز و خواست گردشگران پس از ورد به استان تهران دانست اظهار کرد:در ایام نوروز نقشه های گردشگری به تعداد زیاد در اختیار رانندگاه تاکسی های هیبریدی قرار می گیرد تا در صورت نیاز به صورت رایگان به گردشگران ارائه دهند.

* جشن نوروزگاه در اماکن موزه های استان تهران برپا می شود
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز به خبرنگار ایرنا افزود: جشن نوروز گاه درپنج موزه های استان تهران و ازجمله در کاخ موزه های سعد آباد برپا می شود.
علی رفیعی همچنین به نظارت شدید در خصوص کیفیت طبخ و توزیع غذا در اماکن بین راهی و مهمانپذیرها در تعطیلات نوروز خبرداد و گفت: شهروندان در صورت هر گونه تخلف با شماره تلفن 09629 به صورت شبانه روزی مشکلات خود را مطرح کنند.
وی به توزیع سه میلیون بروشور اماکن و جاذبه های گردشگری استان اشاره کرد و افزود: همچنین برای معرفی جاذبه های گردشگری استان تهران پایگاههای گردشگری در ورودی های شهرهای استان تهران فعال شده است.
رفیعی اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی استان تهران تخفیف های 40درصدی را برای هتل ها و هتل آپارتمان ها و همچنین تخفیفات 20درصدی را برای مسافر خانه و مهمانپذیر ها در نظر گرفته شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:امین کمالی فر انتشاردهنده : موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.