رضا گلمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برهمین اساس، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در شاخص های ارزیابی شده با 11 پله صعود نسبت به سال 93، به عنوان پنجمین استان برتر کشور در سال 94 برگزیده شده است.
وی اظهار کرد: نتیجه بررسی شاخص های ورزشی استان های کشور در سال 95 نیز اواخر خردادماه سال آینده اعلام می شود.

* رشد 150 درصدی اعتبارات ماده 88 ورزش استان تهران
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: اعتبارات ماده 88 ورزش استان تهران با 150 درصد افزایش از 40 میلیارد ریال امسال به 100 میلیارد ریال افزایش یافته است.
گلمحمدی افزود: برهمین اساس امسال در اجرای طرح واگذاری و اجاره اماکن ورزشی(ماده 88) استان تهران افزون بر 100 میلیارد ریال به خزانه دولت واریز شده است.
به گفته وی، براساس برنامه طرح واگذاری و اجاره اماکن ورزشی استان تهران واریز 80 میلیارد ریال به حساب خزانه پیش بینی شده بود که این رقم به 100 میلیارد ریال افزایش یافت.
وی تصریح کرد: درهمین ارتباط امسال 25 پروژه نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی 50 درصد مشخص شده که با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و بازسازی خواهند شد.
گلمحمدی در ادامه با بیان اینکه طی سال های اخیر بخشی از مطالبات پیمانکاران با حکم مراجع قضایی از حساب اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برداشت شده افزود: دراین رابطه بالغ بر 300 میلیارد ریال بدهی های معوق این اداره کل به پیمانکاران پرداخت شده است.
وی گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در سال 95 هیچگونه حکم قضایی علیه اداره کل ورزش و جوانان در خصوص شکایت هیا مطرح شده علیه این سازمان صادر نشده است.
گلمحمدی با اشاره به اینکه در بخش حقوقی از 40 پرونده مطرح شده در دستگاه قضایی 19 مورد رای به نفع اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صادر شد اظهار کرد: 20 پرونده حقوقی دیگر این سازمان نیز درحال حاضر در مرحله رسیدگی قرار دارد.
به گفته وی، 422 مکان و زمین ورزشی تصرف شده متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال 94 با رای مراجع قضایی بازپس گرفته شد.

* ساماندهی 70 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان تهران
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه به فعالیت های مردمی در حوزه ورزش استان تهران اشاره کرد و گفت: 70 سازمان مردم نهاد با فعالیت های حوزه جوانان در سطح استان تهران ساماندهی شده است.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7247**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.