مسعود محمودی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به گشایش نمایشگاه بهاره در شهرهای دماوند و رودهن اظهار کرد: نمایشگاه بهاره در دماوند با 44 غرفه در بلوار شاهد و 145 غرفه در شهر رودهن مقابل پارک پرچم این شهر برپا شده است.
وی با بیان اینکه امکان افزایش غرفه وجود دارد زیرا استقبال برای ثبت نام غرفه ها بسیار زیاد است، گفت: پوشاک، مواد غذایی، آجیل و خشکبار و میوه از جمله اجناس و کالاهایی است که در نمایشگاه های بهاره عرضه می شود.
محمودی تصریح کرد:اقلام و اجناس موجود در نمایشگاه های بهاره 10 الی 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.
وی ادامه داد: اولویت ما برای ثبت نام غرفه داران از کاسبان خود شهرستان بوده است، اما اگر افرادی که از کاسبان بومی مراجعه نکرده اند، از کاسبان شهرهای دیگر هم ثبت نام شده است.
مسئول اجرایی نمایشگاه بهاره شهرستان دماوند افزود: شهروندان می توانند از ساعت 9 صبح الی 22 شب از این نمایشگاه ها دیدن کنند و مایحتاج خود را تأمین نمایند.
محمودی اضافه کرد: با هدف حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی، در نمایشگاه بهاره امسال چندین غرفه دار از تولید کنندگان پوشاک حضور داشته، همچنین چند غرفه در زمینه صنایع دستی و گیاهان داروئی فعالیت می کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.