به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز سه شنبه در همایش سرایداران مدارس قرچک که در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: اقداماتی که سرایداران در مدارس انجام می دهند رفاه معلمان و خانواده های آنان را در پی دارد و و نقش آنان در ارتقاء آموزش و بهداشت دانش آموزان انکارناپذیر است.
وی افزود: در مجموعه مدرسه ، همه ارکان در مسیر ارتقاء سطح آموزش و پرورش دانش آموزان فعالیت می کنند و معلمان، مدیران و معاونان مدرسه باید به سرایداران و نیروهای خدماتی به چشم همکاران خود نگاه کرده و شأن و احترام آن ها را حفظ کنند.
فرماندار قرچک اظهار کرد: سرایداران وظیفه دارند تا علاوه بر انجام امورات محوله، با رفتار مناسب خود نظم، قانون، احترام به بزرگتر، مسائل معنوی و وقت شناسی را به دانش آموزان یاد دهند.
مرسل پور تصریح کرد: مدیران مدارس نیز باید در مقابل دانش آموزان را در انجام فعالیت های مدرسه از جمله رعایت نظافت و حفظ و نگهداری از اموال مدرسه مشارکت داده و از سرایداران و نیروهای خدماتی با همکاری دانش آموزان حمایت کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی از سرایداران مدارس خواست تا با همکاری مستقیم با نیروی انتظامی، از اموال مدارس مراقبت کنند.
بیش از 48 هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول تحصیلند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.