به گزارش ایرنا اسماعیل دوستی روز سه شنبه در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تاکید کرد که خانواده آقای هاشمی مخالف نامگذاری خیابان سرو(در منطقه2) به نام آیت الله هاشمی هستند.
وی با بیان اینکه درباره نامگذاری خیابان سرو اتفاق نظر وجود داشت گفت: امروز من با یاسر هاشمی(فرزند آیت الله هاشمی) و آقای شاکری با محسن هاشمی( فرزند آیت اله هاشمی) صحبت کردیم و جمع بندی این تماسها این شد که کمیته نامگذاری شورا با محسن هاشمی جلسه ای داشته باشد.
وی از هیات رئیسه خواست موضوع نامگذاری متوقف شود تا رضایت خانواده ایشان تامین شود.
معصومه آباد عضو شورای شهر تهران نیز درباره نامگذاری خیابان سرو بنام آیت الله هاشمی و تماس تلفنی خود با محسن هاشمی اظهار کرد که به دنبال دروغ و تهمت نیستیم و بعد از10سال حضور در شورا شأن ریش سفیدی خود را حفظ می کنیم.
وی گفت: در نامگذاری قصدمان عزت گذاشتن به خانواده ایشان بوده وگرنه برای ما سرو و صنوبر فرقی ندارد.
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی بر گردن ما حق داشتند، گفت: ایشان حتی 2 صفحه a4 در مورد بنده و کتاب 'من زنده ام' نوشتند.
آباد گفت: چرا دوست داریم از هر موضوعی مساله درست کنیم و وقت مردم را بگیریم.
محسن سرخو عضو دیگر شورا نیز اظهار داشت: در دیداری که با همسر آیت الله هاشمی داشتیم، ایشان تأکید کردند که همین که کتاب های آیت الله نام ایشان است، کافی است.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی و هفتمین جلسه این شورا که بطور غیر علتی برگزار شد، نامگذاری خیابان سرو شرقی و غربی در سعادت آباد به نام آیت الله هاشمی را تصویب کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهران/1109/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.