سعید طاهری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تمهیدات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در ایام نوروز اظهار کرد: برنامه‌های ایام نوروز همچون سال‌های گذشته از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر دماوند دو پایگاه ثابت در محورهای هراز و فیروزکوه دارد، افزود: در این پایگاه‌ها، 30 نیروی امداد و نجات به صورت شبانه‌روز در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی به مسافران خواهند بود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: امسال یک گشت سیار در محور فیروزکوه در کنار نیروهای پلیس مستقر می‌شود که اگر در این محور به سمت استان‌های شمالی کشور اتفاقی رخ دهد، نیروهای امدادی به موقع حضور پیدا کنند.
طاهری ادامه داد: واحد جوانان جمعیت هلال احمر نیز در ورودی شهر دماوند ایستگاه نوروزی با غرفه‌های دوست‌دار کودک، ایمنی و سلامت، تست قند خون و فشار خون و نمازخانه برپا می‌کند؛ همچنین چادرهای اسکان موقت برای مسافران در نظر گرفته می‌شود تا با استراحت آنها از بروز حادثه جلوگیری شود.
وی در خصوص حضور نیروهای امداد و نجات در گردنه امامزاده هاشم (ع) بیان کرد: گردنه امامزاده هاشم (ع) با پایگاه ثابت امداد و نجات آبعلی در محور هراز، پنج کیلومتر فاصله دارد و در صورت بروز حادثه، نیروها بالافاصله در طول محور حضور پیدا می‌کنند.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.