مسعود دهملایی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی با ورود سامانه بارشی از عصر امروز وضعیت جوی استان ابری همراه با وزش باد و به تدریج در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: در ارتفاعات استان نیز بارش برف و باران و احتمال تگرگ و در مناطق جنوبی استان گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان تهران یادآور شد: انتظار می رود بتدریج از فردا (یکشنبه) وزش باد شدید، کاهش بارندگی و ابرناکی را در سطح استان داشته باشیم.
به گفته وی، سامانه بارشی دیگری از بعدازظهر دوشنبه وارد استان شده و بتدریج سبب ابرناکی، گاهی وزش باد و بارش باران، رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف خواهد شد.
دهملایی، کمینه و بیشینه دمای شهر تهران طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه را به ترتیب (6 و 16)، (4 و 15) و (6 و 17) درجه سانتیگراد اعلام کرد.
وی ورامین را با 19 درجه و آبعلی، دماوند و امین آباد-فیروزکوه را با 5 درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران اعلام کرد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی-انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7243//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.