به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد پولادگر عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران و نام آوران تکواندو استان تهران افزود: 27 هیات ورزشی در کشور رقابتی تنگاتنگی برای کسب مدال های ارزشمند جهانی و آسیایی دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش دانش فنی ورزش تکواندو در کشور شده است.
پودلادگر خاطر نشان کرد: تهران به عنوان مهد تکواندو کشور توانسته در سالیان اخیر ورزشکاران زیادی را به تیم ملی معرفی کند.
رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در سالیان اخیر در این ورزش افتی ایجاد شده بود که با تغییر مدیریت در هیات استان تهران شاهد پویایی تکواندو هستیم.
وی گفت: استان تهران در حال حاضر غنی ترین و مستعدترین ورزشکاران کشور را در خود جای داده است.

**ورزشکاران مدال آور را باید تشویق کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمان امر نیک در بخش ورزش است گفت: باید از زحمات بی دریغ ورزشکاران شایسته تجلیل کرد چون این افراد برای به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان در عرصه جهانی تلاش به سزایی دارند.
رضا گلمحمدی گفت: تشویق و تقدیر از ورزشکاران تنها کاری است که می توان از این جامعه مدال آور داشت.
وی همچنین با اشاره به اینکه تکواندو جزء 12رشته مدال آور کشورمان در رویدادهای المپیک و جهانی است گفت: یکی از برنامه های این اداره کل، تقویت و آمادگی این ورزشکاران در مسابقات آسیایی 2018 جارکارتا اندونزی ‌و 2020 المپیک توکیو است.
همچنین علی خلیلی رئیس هیات تکواندو استان تهران رمز موفقیت این رشته را همدلی و انسجام خانواده این ورزش دانست و گفت: در یک سال اخیر با همدلی و اتحاد توانستیم موفقیت های چشمگیری را در ورزش تکواندو استان تهران شاهد باشیم.
وی خاطر نشان کرد: با از بین رفتن حواشی ها و همدلی ها می توان شاهد رشد این رشته رزمی شد.
در این مراسم از خانواده شهید سبزعلی گل، بهنام اسبقی (ورزشکار)، فرزند شهید احمدی روشن، استاد آذرپاد(پیشکسوت ورزش تکواندو) و برخی از مدال آوران جهانی و آسیایی تکواندو پایتخت قدردانی شد.
همچنین در این مراسم از امین کمالی فر به عنوان خبرنگار فعال و برتر حوزه ورزشی استان تهران تجلیل شد.
خبرنگار : امین کمالی فر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.