به گزارش ایرنا، سرهنگ مصطفی علیزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و همچنین افزایش احساس امنیت و آرامش در میان شهروندان با جدیت و تلاش کارکنان انتظامی در مناطق مختلف پیشوا اجرا شد.
وی عنوان کرد: با دستگیری 25 سارق حرفه ای طی یک ماه گذشته نرخ کشف انواع سرقت از رشد 38 درصدی برخوردار شد که این امر میزان رضایت عمومی شهروندان را افزایش داد.
وی گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 12 فروشنده مواد مخدر و 50معتاد متجاهر دستگیر و بیش از 5 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا افزود: در راستای اجرای طرح انضباط ترافیکی و برخورد با رانندگان هنجارشکن و متخلف، 269 دستگاه خودرو و 366 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز طی این مدت توقیف و روانه پارکینگ شدند.
وی گفت: میزان توقیف خودروهای متخلف در پیشوا نسبت به ماه گذشته 106 درصد رشد داشته است.
علیزاده، استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طول سال جاری را عاملی برای ایجاد امنیت پایدار دانست و اظهار کرد: اجرای طرح های پلیس، بدون همکاری مردم به نتیجه مطلوب منجر نمی شود.
وی از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا به سرعت از سوی ماموران به موضوع رسیدگی شود.
شهرستان پیشوا با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری-انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.