به گزارش ایرنا محمدمهدی تندگویان روز سه شنبه در جریان سیصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان تذکری که آن را افشاگری خواند، افزود: سازمان زیباسازی درآمد سالیانه 150 میلیارد را اعلام کرده در حالی که تنها باشگاه انقلاب و نمایشگاه بین المللی تهران که با این سازمان قرار داد دارند، از تابلوها 30 و 50 میلیارد درآمد دارند.
وی گفت: چگونه ممکن است دو شرکت این درآمدها را داشته و سازمان فقط 150 میلیارد درآمد داشته باشد؟
تندگویان با بیان اینکه جمله رهبر انقلاب در بحث تابلوها صراحت دارد اظهار کرد: ایشان در اهمیت کیفیت تابلوهای تبلیغاتی و نظارت بر اجرا و میزان درآمدزایی آن تاکید دارند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در بحث درآمدزایی تابلوها 26 بار مکاتبه کرده ام و 2 تذکر ارائه دارم اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نکردم.
وی گفت: پیگیری ها نهایتا منجر به ایجاد سامانه زیباسازی شد اما گذر واژه ورود و نظارت در اختیار اعضای شورا قرار نگرفته است.
تندگویان خطاب به چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: آقای چمران شما که 15 سال عضو شورا هستید درآمد واقعی سازمان زیباسازی شهر تهران را می دانید؟ چگونه باید باور کنیم که درآمد این سازمان 150 میلیارد است که از این مبلغ هم تنها 30 میلیارد به حساب شهرداری واریز می کند؟
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7244/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.