مرضیه گرد عصر دوشنبه در حاشیه یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کسب رتبه دوم شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سطح کشور افزود: این شورا از شوراهای فعال کشور است.
وی گفت: تاکنون اقدامات بسیاری خوبی به واسطه شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران انجام شده و این شورا می تواند الگویی برای سایر بخش های دیگر در وزارت آموزش و پرورش باشد.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی اظهار کرد: همچنین تبادل تجارت و نظرات صاحبنظران در این جلسات می تواند تصمیم گیرنده در رشد و تعالی و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش باشد.
گرد تشکیل به موقع جلسات، کیفی بودن مصوبات، اجرایی شدن مصوبات، حضور فعال همه اعضای شورا در جلسات، تحقق مواد مصرح در قانون را از جمله شاخص های ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان ها عنوان کرد.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه در شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در راستای تحقق مصوبات گفت: به واسطه این شورا، برنامه های آموزشی خوبی برگزار و فعالیت های ویژه ای برای کیفیت بخشی در امر تربیت دانش آموزان و توانمندسازی معلمان انجام شده که این موارد نیز جز شاخص های ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان ها مورد توجه قرار گرفته است.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش استان یزد رتبه یک شوراهای آموزش و پرورش کشور را از آن خود کرده است.
گرد با مناسب ارزیابی کردن یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اظهار کرد: این نشست با حضور استاندار تهران، مصوبات بسیار خوبی در راستای تقویت فعالیت های پرورشی و فرهنگی به خصوص بحث سلامت روان دانش آموزان داشت.
به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران عصر دوشنبه در یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به دلیل کسب رتبه دوم شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سطح کشور از سوی وزرای کشور و آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفت.
لوح تقدیری با امضای وزرای کشور و آموزش و پرورش توسط مرضیه گرد معاون وزیر آموزش و پرورش به سید حسین هاشمی استاندار تهران تقدیم و از تلاش و زحمات وی به دلیل موفقیت های شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران قدردانی شد.
خبرنگاران: معصومه جوان معبودی و یحیی معماری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6539/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.