به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر قالیباف روز شنبه در آیین بهره برداری از 29پروژه شهری منطقه هشت افزود: متاسفانه عده ای با بی انصافی قضاوت کرده و می گویند شهرداری صد جا را خراب کرده و در کنار آن 2 اتوبان هم ساخته است.
وی در عین حال تصریح کرد: البته از صمیم دل می‌گویم که ما در خور لیاقت و شان مردم نتوانسته ایم انجام وظیفه کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه در نوکری کردن به مردم کم گذاشته ایم اظهار کرد: ما خاک پای مردمانی هستیم که با وجود نارسایی و کم کاری مدیران هر زمان که دشمن انقلاب را تهدید کرد به خیابان ها آمدند.
وی خاطرنشان کرد: مخاطب من کسانی هستند که نه یک دهه و دو دهه بلکه چند دهه در سازمان های مختلف کشور انجام وظیفه کرده و حالا در جایی نشسته و انتقادات غیرمنصفانه می کنند.
قالیباف افزود: بررسی کنید تعداد سالن های سینما و تئاتر در سال 84 چه تعداد بود و امروز چند برابر شده است.
وی گفت: جای دیگری می‌گویند بچه های انقلاب با هنر، سینما و تئاتر مخالف هستند و سالها تهمت زدند سینما آزادی را حزب اللهی ها اتش زدند در صورتی که سینما آزادی توسط بچه های بسیجی و انقلابی بازسازی شد.
شهردار تهران با تاکید بر اینکه ما سینما مخالف نیستیم افزود: همانگونه که امام راحل فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم بلکه با فساد مخالفیم.
شهردار تهران یادآور شد: امروز شاخصه انقلابی و حزب اللهی بودن کمک و خدمت به مردم و حل مشکلات آنهاست.
وی با اشاره به پروژه باغ کتاب و افتتاح آن در طی روزهای آینده اظهار کرد: این پروژه با محوریت کودکان و نوجوانان از تمامی ابعاد دارای مقیاس جهانی است.
قالیباف در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران لحظه ای از توجه به فقرا و محرومان شهر غافل نشده است گفت: شهرداری در بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و ترک خانواده وارد شده و هر چند قبول داریم اقدامات ما ریشه ای نیست اما در حد توان برای مهار آنها تلاش کرده ایم.
به گفته وی کاستی ها موجب دلشکستگی مردم، تضعیف انقلاب و زیر سوال بردن کارآمدی نظام می شود و امروز نظام و انقلاب از این سنگر در حال تضعیف است.
شهردار تهران با اشاره به افتتاح 29 پروژه در منطقه هشت اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بیش از 90 میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسیده است.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.