به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه های نماز جمعه جواد آباد افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام در مبارزه با اسلام ناب محمدی که پرچم داری آن برعهده ایران اسلامی است، نابودی کیان خانواده و ایجاد اختلاف میان شیعیان را دنبال می کنند.
وی افزود: بهترین راه برای مقابله با این توطئه دشمنان که دین و دنیای ما را نشانه گرفته اند، شناخت بیشتر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و تبعیت از آن بزرگواران است.
حجت الاسلام رضاپور اظهارکرد: اگر از دین و ایمان، صداقت و سادگی، محبت و عشق، تلاش و کوشش، نحوه تربیت فرزند و شیوه همسرداری که در خانه حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امیرالمومنین علی (ع) وجود داشت پیروی کرده و اندکی از آن را در زندگی خود اجرا کنیم یقینا کیان خانواده مستحکم می شود.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته جواد آباد با اشاره به لزوم اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب در جامعه گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی تلاش در رفع بیکاری، مبارزه جدی با قاچاق کالا و استفاده بهینه از توان و ظرفیت داخلی است.
امام جمعه جواد آباد ورامین تاکید کرد: تمام دستگاه ها و مردم باید سهم خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهند.
وی اظهار کرد: مصرف تولیدات داخلی، پرهیز از اسراف و تولید محصولات با کیفیت از مهمترین عواملی است که می تواند زمینه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.
امام جمعه جواد آباد بیان کرد: در روزهای پایان سال تمام مسئولان باید به اقداماتی که به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام داده اند نگاه دوباره ای کرده و با رفع مشکلات و موانع اجرایی شدن این مهم، اقتصاد کشور را از مشکلات پیش رو نجات دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری-انتشاردهنده: معصومه آقاامینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.