به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی روز پنجشنبه در جمع عزاداران فاطمی در میدان هفتم تیر تهران افزود: این بانوی مطهر مجموعه اسما حسنی الهی است و جلال خداوندی در وجودش موج می زد.
وی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) از نظر شخصیتی، شباهت عجیبی به پیامبر اسلام داشت و در اوج قدرت و عظمت، مهربان و با حیا بود.
به گفته حجت الاسلام صدیقی، حضرت فاطمه(س) اهل مقابله و شهادت بود و ایشان نخستین قربانی راه ولایت است.
وی ادامه داد: این بانوی بزرگوار اهل ایثار و فداکاری بود و دیگران را برخود مقدم می دانست و شب تا صبح برای مردم و همسایگان دعا می کرد.
امام جمعه موقت تهران در بخش دیگر سخنان خود قدرت طلبی و جاه طلبی را سخت و مشکل ترین بیماری اخلاقی دانست و گفت: این 2خصلت نکوهیده آخرین بیماری هایی است که قابل درمان است.
وی به وقایع فتنه 88 نیز اشاره کرد و افزود: مبنای این فتنه عطش قدرت طلبی و بازی با سرنوشت مردم بود که به یاری و معجزه الهی این فتنه از سر گذشت.
حجت الاسلام صدیقی گفت: باید مراقب به کار بردن پول های حرام، دسته بندی کردن جامعه و2 قطبی کردن آن برای پیروزی در انتخابات نیز بود که همه این موارد نیز منشا قدرت طلبی دارد.
مراسم عزاداری سالروز شهادت بی بی 2 عالم حضرت فاطمه صدیقه(س) با حضور پرشور عاشقان و دلسوختگان اهل بیت و مدیحه سرایی مداحان در چندین نقطه شهر تهران از جمله میادین و مساجد اصلی ازجمله میدان امام خمینی(ره) درساعت 16 با سخنرانی حجت الاسلام علوی تهران ، میدان فاطمی ساعت 12 با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی ، خیابان شریعتی مسجد مالک اشترساعت 9 با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی مظلوم ، هیات رزمندان اسلام ساعت 10 با سخنرانی حجت الاسلام حائری زاده ، خیابان شهید عراقی مقابل مسجد الزهرا (س) ساعت 30/10 با سخنرانی حجت الاسلام ریاضت ، میدان هفت تیر ساعت 9 با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی برگزارمی شود.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.