به گزارش خبرنگار ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز چهارشنبه در دومین همایش توسعه مشارکت مردمی، اجتماعی کردن مواد مخدر در مجتمع شهید طحانی ملارد با بیان اینکه نباید نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشیم افزود: باید بر صیانت از امنیت و سلامت عمومی جامعه و معتقدات دینی مردم حساس باشیم و این مهم را به عنوان یک موضوع و دغدغه اصلی پیگیری کنیم.
وی اظهار کرد: دغدغه اصلی و مهم همه افراد باید حفظ آرامش عمومی جامعه باشد و حفظ سلامت جامعه باعث موجودیت و هویت فرهنگی و اعتقادی مردم می شود.
معاون استاندار تهران با بیان اینکه اعتیاد در کمین همه افراد جامعه است تصریح کرد: پیشگیری از اعتیاد باید یک دغدغه همگانی باشد چرا که درمان اعتیاد تقریبا امکانپذیر نیست اما پیشگیری از اعتیاد بسیار ممکن و میسر است.
چاوشی با بیان اینکه قربانیان مواد مخدر در کشور فرزندان ما هستند یادآور شد: همه ما در برابر این افراد مسئول هستیم و باید برای نجات افرادی که اعتیاد در کمین آنها نشسته، تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر در دنیا با شبکه های مافیایی درصدد منفعت طلبی هستند گفت: این افراد بشریت برایشان معنا ندارد و به جز منافع خودشان به چیز دیگری نمی اندیشند و هر چقدر معتاد بیشتر شود منافع مالی این شبکه های توزیع کننده مواد مخدر بیشتر می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: ایران اسلامی در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد 4 هزار شهید و 12هزار نفر مجروح تقدیم کرده است.
چاوشی ادامه داد: گسترش آسیب های اجتماعی دموکراسی را در معرض تهدید قرار می دهد و باید در راه مبارزه با مواد مخدر جدی ورود پیدا کنیم.
به گزارش ایرنا، دومین همایش استانی توسعه مشارکت های مردمی، اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملارد برگزار شد.
هشت کمپ ترک اعتیاد ماده 15 و یک مرکز بازپروری اخوان با گنجایش یک هزار نفر به صورت استانی در شهرستان ملارد فعال است.
شهرستان ملارد یکی از شهرستان‌ های استان تهران است که از بخش های مرکزی، صفادشت، منطقه مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده ‌است.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.