سردار محمد هادی روز چهارشنبه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس که با حضور اقشار مختلف مردم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد، به جایگاه والا و ارزشمند شهید و شهادت اشاره کرد و گفت: جوانان کشورمان ، در دوران های مختلف به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی جان های بسیاری فدا کردند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدا به ویژه شهدای گمنام یک افتخار است، بیان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در طی هشت سال جهاد و شهادت، وجب به وجب خاک کشور را با جان خود حفظ کردند و خانواده شهدا نیز با فدا کردن فرزندانشان در راه دفاع از کشور حقیقت ایثار و شهادت را به تصویر کشیدند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس در خصوص شهید نمکی از شهدای کردستان بیان کرد: دشمن ایشان را به طرز فجیعی شکنجه داد، اما این شهید بزرگوار مردانه پشت ولایت ایستاد و مقاومت کرد و ایشان نمونه ای از تمامی شهدا است.
سردار هادی با بیان اینکه جوانان کشور بدانند که باب شهادت همچنان باز است، گفت: امنیت کنونی کشور را مرهون خون پاک شهدا و رزمندان است .
وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما است تا در مسیر شهدا حرکت کنیم و پشت سر ولایت نه یک قدم عقب‌ تر و نه یک قدم جلوتر گام برداریم که اگر گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، یقین بدانید که شهدا از ما شفاعت خواهند کرد.
فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: خداوند متعال در آیه 170 سوره آل عمران به جایگاه والای شهدا اشاره کردند و این جایگاه آنقدر ارزشمند است که یقین بدانید کسانی که در مراسم تشییع و تدفین شهدا حضور می یابند، شهدا آنان را شفاعت خواهند کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.