محمدمهدی گلمکانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات کاشت این تعداد نهال از 5 اسفند آغاز و تا 20 ماه جاری ادامه دارد.
وی در خصوص دیگر برنامه های طرح استقبال از بهار شهرداری تهران نیز اظهار کرد: برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع درختکاری، لیگ درختکاری با هدف تشویق و ترغیب شهروندان به مشارکت در کاشت نهال از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در قالب طرح استقبال از بهار است.
رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران ادامه داد: همچنین طرح کوچه تازه با شعار شهر تازه باهمکاری مناطق 22 گانه شهر تهران تا پایان امسال اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح مشکلات زیست محیطی هر منطقه با مشارکت و همراهی ساکنان محلات شهر تهران شناسایی و برای رفع آنها تا پایان سال جاری اقدام می شود.
گلمکانی با اشاره به اجرای طرح ساعت زمین برای هفتمین سال متوالی گفت: با اجرای این طرح روشنایی 2 المان شاخص هر منطقه در روز ساعت زمین به شکل نمادین خاموش می شود.
به گفته وی معرفی جاذبه های طبیعت گردی شهر تهران و توزیع بوروشور میان مسافران نوروزی در مبادی ورودی کلانشهر تهران از دیگر برنامه های پیش بینی شده شهرداری تهران در بهار 96 است.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.