به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز سه شنبه درنخستین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان ورامین گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، خواست رهبر معظم انقلاب است و همه افراد می باید زمینه این مهم را فراهم کنند.
وی گفت :حضور یکپارچه و حماسی مردم در انتخابات بار دیگر به جهانیان ثابت می کند که ملت ایران همواره پشتیبان نظام بوده و وجود برخی از مشکلات نمی تواند در پیوند عمیق آنان با ارزش های نظام خلل وارد کند.
وی افزود: مهترین اصل در برگزاری انتخابات از سوی مجریان ، رعایت اصل بی طرفی و پایبندی به قانون است و اگر کسی به قانون عمل نکند به شدت با وی برخورد می شود.
یوسفی تأکید کرد: تمکین کردن از آراء مردم که حق الناسی در دست برگزار کنندگان انتخابات است از مهمترین وظایف مسئولان است و همه باید خواست مردم را بپذیرند.
وی بیان کرد: امروز همه افراد وظیفه دارند تا کارکردها ، خدمات و ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به مردم را بازگو کرده و در این میان ، اصحاب رسانه و خبرنگاران سهم ویژه ای بر عهده دارند.
فرماندار ورامین تصریح کرد: هر چه مردم ازخدمات نظام آگاهی بیشتری پیدا کنند یقینا امید آنان به آینده بیشتر شده و بیش از گذشته در صحنه های دفاع از ارزش های نظام حضور خواهند داشت.
وی گفت : شفافیت در برگزاری انتخابات با کمک و همراهی خبرنگاران میسر می شود و آنان می توانند در این مسیر یاریگر ستاد انتخابات باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.