رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : نمایشگاه بهاره پاکدشت با نگاه به نیازهای شهروندان در فضایی متناسب و با بهره گیری از توان تولیدکنندگان داخلی به ویژه فعالان اقتصادی شهرستان پاکدشت افتتاح شده است .
کوروش سیری افزود : 90 درصد از غرفه داران را تولید کنندگان و صنوف پروانه دار داخلی شهرستان پاکدشت تشکیل داده که کالاهای خود را بدون واسطه در اختیار شهروندان قرار می دهند.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که از 500 غرفه تشکیل شده ، توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از توان داخلی مورد توجه قرار گرفته و در آن تلاش شده تا به منظور حمایت از تولید داخلی ،کالاهای ایرانی با کیفیت که از قبل کیفیت آن مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته ،عرضه شود.
سیری اظهار کرد:انواع پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم منزل ، تزئینات ، آجیل و خشکبار ، مواد غذایی ، گوشت و مرغ به صورت مستقیم به مردم عرضه می شود.
وی بیان کرد: به منظور سهولت دسترسی مردم به میوه ، سیب و پرتقال به میزان کافی در اختیار شهرستان قرار گرفته و از نیمه دوم اسفند ماه در مراکز از پیش تعیین شده توزیع می شود.
وی بیان کرد: با اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی ، بازرسان اتاق اصناف در بازار مصرف حضور مستمر داشته و با تخلفاتی از قبیل گرانفروشی، عدم کیفیت کالا، احتکار ، کم فروشی و قاچاق کالا برخورد جدی می کنند.
نمایشگاه بهاره پاکدشت واقع در بلوار حضرت علی ابن ابی طالب ابن شهرستان تا 25 اسفندماه دایر می باشد.
پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.