سرهنگ مهدی نوفرستی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : برخی از اصناف و کسبه ورامین با پارک کردن خودرو در پیاده رو و یا معابر اصلی شهر ورامین ، مشکلات ترافیکی برای شهر ایجاد می کنند.
وی افزود : برخی از این افراد نیز با قرار دادن وسیله در محل توقف خودروها ، اجازه پارک کردن به اتومبیل مردم را نمی دهند که این امر نیز منجر به افزایش ترافیک در شهر می شود.
وی گفت : کسبه فرآورده های گوشتی نیز که با توقف های بیجا و دوبله باعث بی نظمی و سنگین شدن تردد عبور و مرور در خیابان ها و معابر عمومی می شوند در انتظار برخورد شدید پلیس باشند.
نوفرستی تصریح کرد: تاکنون چندین بار به این واحدهای صنفی متخلف تذکرات لازم داده شده و در صورت بی توجهی به هشدارها، پلیس راهور علاوه بر توقیف وسیله نقلیه، با کسب دستور از مقام قضایی نسبت به پلمب مغازه اقدام می کند.
وی از صاحبان واحدهای صنفی و کسبه شهرستان ورامین خواست نسبت به رعایت حقوق دیگران و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام نمایند تا ترافیک شهرهای و روان باشد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خیابان های مسجد جامع ، شهدا ، 15 خرداد و طالقانی ورامین به دلیل بافت قدیمی و عرض اندک همواره با ترافیک شدید خودروهای عبوری مواجه است که توقف نابجا و دوبله خودروها در این خیابان ها ، منجر به تشدید ترافیک در این مناطق می شود.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.