به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحمید احمدی عصر چهارشنبه در سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور که در هتل المپیک برگزار شد افزود: روابط عمومی ها باید دستاوردهای خوبی که در دولت تدبیر و امید به دست آمده را به طور مطلوب و به دور از حاشیه و بزرگ نمایی انعکاس دهند.
وی بیان کرد: در این مسیر احتیاج به بزرگ نمایی نیست و آن کاری که انجام شده باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با تمام تنگناهایی که وجود داشت دولت تدبیر و امید توانست خیلی از موانعی که از گذشته به جا مانده بود را برطرف کند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید حرکت پیش گیرانه و تعاملی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی باید تلاش کنند از ظرفیت رسانه ها در سازمان های خود استفاده کنند تا به موفقیت برسند.
احمدی تاکید کرد: حرفه روابط عمومی جزو مشاغل سخت است و از آنجایی که افراد زیادی با مدیران روابط عمومی سر و کار دارند باید افراد فعال در حوزه روابط عمومی از سعه صدر برخوردار باشند.
وی یادآور شد: با توجه به مشکلات زیاد در وزارت ورزش و جوانان در بخش قهرمانی، همگانی و ورزش بانوان به توفیقات مهمی دست یافتیم.
سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل استانهای کشور امروز (چهارشنبه) با برگزاری مراسم تجلیل از مدیران روابط عمومی استانهای کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین وی در هتل المپیک به کار خود پایان داد.
در این مراسم روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در کشور در جایگاه نخست قرار گرفت.
خبرنگار: جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.