به گزارش ایرنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سرهنگ سیاوش محبی گفت: در راستای اجرای طرح های ضربتی برخورد با تخلفات رانندگی، مأموران پلیس راه فرماندهی ویژه شرق استان تهران، یک دستگاه سواری پژو 405 را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز در کمربندی بومهن متوقف و نسبت به بررسی مدارک و استعلام وضعیت خودرو اقدام کردند.
وی افزود: با بررسی و استعلام سوابق خودرو مشخص شد که مالک این خودرو با ارتکاب 296 فقره تخلف رانندگی ، 146میلیون و 620 هزار ریال خلافی پرداخت نشده دارد.
وی بیان کرد: این خودرو تا زمان پرداخت خلافی به پارکینگ منتقل و توقیف شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در راستای اجرای بند هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرو به 10 میلیون ریال برسد ، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.