به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه باشد افزود: باید اماکن ترویج، گسترش و توسعه امر کتابخوانی مخصوصا برای نوجوانان و جوانان توسعه یافته و دسترسی آنان به کتاب تسهیل و تسریع شود.
به گفته وی طرح نذر کتاب اقدام مثبت فرهنگی در راستای ترویج امر کتابخوانی است و این قبیل اقدامات برای رشد فرهنگی کشور مخصوصا در مدارس و مساجد موثر است.
جمالی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی دغدغه اصلی مردم است افزود: همه آحاد مردم و ظرفیت های دولت باید برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.
وی گفت: رمز موفقیت کشور در گرو وحدت و همدلی است و باید این به این امر حیاتی همواره باور قلبی و درونی داشته باشیم و در مسیر آن گام برداریم.
جمالی پور با اشاره به نامگذاری سالهای مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این نامگذاری ها در واقع سیاست کلان کشور بوده و منحصر به یکسال مشخص و معین نیست بلکه همواره باید در همه سالها به این دغدغه ها و نامگذاری ها دقت داشته باشیم.
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور مسئولان فرهنگی و ادارات مرتبط شهرستان ری به ریاست جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری با بررسی موضوع کتاب وکتابخوانی، مشکلات و مسائل ناشران کتاب و ضرورت توجه و تقویت مراکز ری شناسی برگزار شد.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.