سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 20 شب گذشته حادثه انفجار و آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک اکباتان به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات، خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: حادثه انفجار و آتش سوزی در یک واحد 100 متری واقع در طبقه هفتم مجتمعی 10 طبقه ای با 80 واحد مسکونی روی داد که بخش های این ساختمان براثر شدت انفجار تخریب شد.
به گفته ملکی، هنگام وقوع حادثه یک مرد 40 ساله همراه با مادر 60 ساله اش در ساختمان حضور داشتند که با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی به سلامت از ساختمان خارج شدند.
وی با بیان اینکه انفجار و آتش سوزی منجر به متصاعد شدن دود زیادی در این مجتمع مسکونی شده بود، افزود: نیروهای آتش نشان با استفاده از دستگاههای تنفسی 10 زن و مرد را از طبقات مختلف ساختمان به سلامت خارج کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، وجود تعداد زیادی کپسول کوچک گازی را از عوامل اصلی وقوع انفجار دراین ساختمان مسکونی عنوان کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/7243//1625

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.