به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در بازدید از طرح های عمرانی آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری به تکمیل و تجهیز بیمارستان های شهرستان ری اشاره کرد و گفت: مرکز فوق تخصصی بیمارستان فیروز آبادی تا پایان دی ماه به بهره برداری می رسد و با انجام سایر مصوبات دولت در شهرستان ری تا نیمه سال آینده همه نیازهای درمانی مردم در همین شهرستان مرتفع خواهد شد و نیازی به اعزام به خارج از شهرستان نخواهیم داشت.
وی حل مشکل سختی و قطعی آب شرب روستایی شهرستان ری را یکی از اهداف عمده دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: حل مشکل آب روستایی به لحاظ کیفیت و کمیت همواره یکی از دغدغه های اصلی فرمانداری شهرستان ری در سه سال گذشته بوده که با پیگیری های مستمر، همکاری و تعامل وزارت نیرو این امر مهم تا اوایل سال 96 به طور کامل از مناطق شرق و جنوب شرق شهرستان رفع خواهد شد.
جمالی پور ادامه داد: حل مشکل آب روستایی غرب شهرستان ری از اصلی ترین برنامه های فرمانداری است که با همکاری و تلاش دهیاران، بخشداران، شوراهای محلی و مردم به زودی برطرف می شود.
وی به وضعیت ناامن و خراب راه های روستایی شهرستان ری در سه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندار این شهرستان با همکاری سایر دستگاه های دولتی و مردم محلی توانسته اند در سه سال گذشته بسیاری از راه های روستایی را بازسازی و اصلاح کند و با تمهیدات اندیشیده شده موارد ناامنی این مسیرها را از بین ببرد.
جمالی پور خاطر نشان کرد: فرمانداری شهرستان ری از روز اول آغاز به کار خود مشکلات و معضلات شهرستان را دسته بندی و اولویت بندی کرد و سپس با ایجاد یک فضای دوستانه و به دور از هرگونه اختلاف و دودستگی همه جریان ها فعال شهرستان را برای رفع این مشکلات بسیج نمود.
بازدید از طرح های عمرانی آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری روز دوشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، پوررجب مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان ری انجام شد.
مجتمع آبرسانی شهید تهرانی که در سال 1375 احداث شد دارای 15 حلقه چاه و 11 هزار متر مکعب مخازن هوایی و زمینی بوده و تعداد 20 روستا از روستاهای بخش مرکزی و قلعه نو تخت پوشش این مجتمع هستند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.