به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران گفت : برخی از رفتارهای اشتباه بزرگسالان ناشی از تربیت آنها در دوران کودکی است، به همین دلیل کانون پرورش فکری می تواند با حضور در مناطق مختلف به اصلاح این رفتارها کمک کند.
وی افزود : شهرستان قرچک به دلیل جمعیت متراکم ، به اقدامات فرهنگی کاربردی و اجرای برنامه هایی متنوعی برای کودکان و نوجوانان نیاز دارد تا بستر ارتقا فرهنگ جامعه از سنین پائین فراهم شود.
وی افزود : در صورتی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران بتواند تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار شهرستان قرچک قرار دهد این آمادگی وجود دارد تا زمین و اعتبارات عمرانی برای ساخت کانون در مناطق مختلف فراهم شود.
مرسل پور افزود : مسئولان شهرستان اراده و عزم جدی برای ورود به مباحث فرهنگی و رفع این بخش از نیازهای مردم را دارند .
وی گفت : از شورای اسلامی و شهرداری قرچک خواسته می شود تا با بررسی کارشناسانه ، چهار نقطه در مناطق آسیب پذیر شهر را برای ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش بینی کنند و فرمانداری نیز خود را موظف می داند تا حصول نتیجه مطلوب ، موضوع را پیگیری کند.
فرماندار قرچک افزود: به منظور بهره گیری روستائیان از امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئولان قرچک آماده اند تا مینی بوس و اتوبوس سیار در اختیار این کانون قرار دهند تا با حضور در روستاهای شهرستان ، خدمات مورد نیاز را به ساکنین این مناطق ارائه دهند.
مرسل پور گفت : در ایام تابستان نیز کانون می تواند از امکانات مدارس جهت اجرای برنامه های تخصصی خود استفاده کند.
قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.