به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب برپا گردیده است، فعالیت‌های پژوهشی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم افزاری در معرض دید عموم قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در مراسم گشایش این نمایشگاه با اشاره به حرکت پلیس به سمت پژوهش‌محوری گفت: پلیس تلاش دارد تا با حرکت علمی در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی تحول عظیمی در حوزه مأموریت‌های خود ایجاد کند چرا که استفاده از شیوه‌های قدیمی، در مقابله با جرائم، پاسخگوی نیاز امروز جامعه نیست.
سردار کیومرث عزیزی افزود: حرکت به سمت استفاده از مباحث علمی و پژوهش محور، خدمات گسترده‌تری را به جامعه ارائه کرده و از امنیت پایدار جامعه حراست کند.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور ارتقاء جایگاه تحقیق و پژوهش، از توان علمی افراد حقیقی و حقوقی و سازمان‌های مختلف از جمله مراکز دانشگاهی استفاده کرده و از تحقیقاتی که کارکرد پلیس را افزایش دهد، حمایت می‌کند.
وی با اشاره به لزوم تبیین گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف گفت: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه امنیت و کارکردهای پلیس و ارائه نتایج تحقیق و پژوهش‌های این حوزه، کارکردهای خود را ارتقاء داده و مردم را از دستاوردهای آن برخوردار سازد.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروی انتظامی در هفته پژوهشی و در حسینیه سیدالشهداء شهدای گمنام واقع خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید رسولجو پذیرای عموم مردم است.
۲۳ تا ۲۹ آذر هفته پژوهش نام دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.