طیبه سیاوشی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تبصره‌ای که در لایحه بودجه آمده، ۲ پیشنهاد عرضه در بورس و پیمان مدیریتی برای خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها مطرح شده است.

وی با بیان اینکه با وجود شبکه ساختاری این ۲ باشگاه مسائل آنها باید در اسرع وقت حل و فصل شود، تصریح کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اموال غیر منقول، املاک، بدهی و دستمزدهای مختلفی دارند که باید وضعیت آنها حسابرسی و تعیین و تکلیف شوند.

به گفته سیاوشی، هم اینک باشگاه پرسپولیس در قالب شرکت سهامی عام و باشگاه استقلال در قالب شرکت سهامی خاص اداره می‌شوند.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: برای خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها مواردی از جمله عرضه آنها در تعاونی و فروش برند مطرح می‌شود که در مجلس دهم به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

حضور زنان به ورزشگاه‌ها در بازی‌های ملی میسر است

وی همچنین در خصوص حضور زنان به ورزشگاه‌ها اظهار داشت: این طرح از طریق نمایندگان فراکسیون زنان و دولت پیگیری می‌شد که با ورود فیفا به این موضوع، تلاش ۲ساله ما به هدر رفت.

نماینده تهران با بیان اینکه طبق قول وزارت ورزش ورود زنان به ورزشگاه‌ها فوتبال در دیدارهای ملی مشکلی نداشته است، خاطر نشان کرد: در این خصوص فیفا تاکید داشته تا ورود بانوان در سایر رویدادهای باشگاهی نیز انجام شود که هنوز به بحث نهایی نرسیده‌ایم و بعید می‌دانم با توجه به کمبود زیر ساخت‌ها این طرح انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.