حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز سه شنبه در آیین رونمایی از فیلم کوتاه مشق که با موضوع حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر برگزار شد، اظهار داشت: جوانان کشور در دوران دفاع مقدس با جان و دل جنگیدند تا اسلام و آرمان های انقلاب باقی بماند و امروز نیز ایران اسلامی در جنگ اقتصادی قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز یکی از مهم ترین نیازهای کشور توجه به بیانات داهیانه رهبرمعظم انقلاب و برنامه های تصویب شده در مجلس و دولت ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی است تا این مهم به منصه ظهور برسد.

این مقام مسئول یکی از راه های تحقق آن را زبان هنر دانست و خاطرنشان کرد: با زبان هنر، تئاتر، فیلم، نقاشی، خطاطی و دیگر هنرهای تجسمی می توان فرهنگ اصلاح الگوی مصرف، نهادینه کردن ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و ... را با هدف مقاومتی کردن اقتصاد، محقق کرد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: منتظر این نباشیم که روزی تحریم ها برداشته شود چراکه تجربه شش ساله برجام نشان داد طرف ایرانی بدعهد است و نباید خوش بین بودو امروز باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را نهادینه کرد.

وی ضمن تشکر از هنرمندانی که در این زمینه فعالیت داشته و گام های موثری برداشته اند، گفت: علاوه بر تقدیر و تشکر از هنرمندان بسیجی و دانش آموز دماوندی، مایه مباهات است که نوجوانان و جوانان این شهر پای در این عرصه نهادند که لازم است اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در حمایت از این هنرمندان پیشگام باشد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی ساخت فیلم هایی در زمینه حمایت از کار و کارگر ایرانی، اصلاح الگوی مصرف، تشویق مردم به فرزند آوری و تقویت نسل نوجوان و جوان را از دیگر موضوعات مورد توجه دانست و افزود: آنچه ایران را در دنیا سرآمد می کند، پیشرفت در زمینه علمی است و این مهم با تربیت درست نسل جوان و نوجوان امروز محقق می شود.

لازم به ذکر است، این فیلم ۱۷ دقیقه ای که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه بسیج دماوند ساخته شد، با موضوع حمایت از کالای ایرانی است که به کارگردانی مصطفی قصابی، نویسندگی معصومه نورمحمدی، صدابرداری امیر نخجوان، تصویربرداری محمود محمدپور، تدوین‌نگری جلال عیوضی و تهیه کنندگی صالح پاوندی کلیک خورد.

حسین ناصری، سوگند فتوحی، مهسا مشهدی عباسی و سعیده طاولی به عنوان بازیگران اصلی این فیلم نقش ایفا کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.