به گزارش روز یکشنبه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، در پی خسارت های وارده به اماکن عمومی از جمله کتابخانه تفکر شهریار که موجب محروم شدن مردم شریف آن منطقه از خدمات و دسترسی به کتابخانه عمومی شد و دل هر ایرانی اصیل، بصیر و آگاه را درد آورد، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تشکر از همراهی همیشگی مردم غیور و فهیم، از عموم مردم، اهالی فرهنگ و کتاب دوستان برای مشارکت در بازسازی کتابخانه تفکر، در حوزه های زیر دعوت به عمل می‌آورد.
علاقه مندان برای کمک به بازسازی کتابخانه در حوزه های عمرانی، جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی در تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور، تامین تجهیزات اعم از قفسه، میز و صندلی ، کمک‌های نقدی از طریق شماره حساب شماره ۲۶۷۷۲۱۰۰۹ به نام انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار نزد بانک تجارت واریز کنند .
علاقه مندان در فیش های واریزی عبارت «کمک به بازسازی و تجهیز کتابخانه تفکر» را قید و تصویر آن به ای میل ravabetomoomi@tehranpl.ir ارسال کنند.

به گزارش ایرنا؛ در پی ناآرامی های پایان آبانماه، عناصر آشوبگر با سوء استفاده از اعتراض مردم، کتابخانه تفکر شهرستان شهریار استان تهران را به آتش کشیدند تا ۱۳ هزار جلد کتاب در آتش جهل و کینه اشرار بسوزد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.