به گزارش شامگاه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت حدود ساعت ۲۰ و ۱۵ امشب خبری مبنی بر تیراندازی توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که سریعا عوامل کلانتری  مسعودیه در محل حضور پیدا کردند.
 وی افزود :در بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد که  سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ که فاقد پلاک در خیابان اسلام آباد منطقه مسگرآباد به سمت  قهوه خانه ایی در این منطقه با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی  وحمله با قمه و شمشیر کرده اند.
موقوفه ای  عنوان داشت در طی این حادثه یک نفر  راننده خودرو به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سرش در دم فوت و همچنین مردی ۲۵  ساله که در قهوه خانه حضور داشته از ناحیه شکم و نیز یک پسر بچه ۱۳ ساله از ناحیه دست و پا هدف گلوله فرد مهاجم قرار می‌گیرند که با هماهنگی صورت گرفته به بیمارستان انتقال داده می ‌شوند.
وی افزود: در بررسی میدانی شاهدان اعلام داشته اند که تعداد۳ یا  ۴ نفر  سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ با اسلحه کلاش و همچنین با شمشیر و قمه اقدام به حمله به سمت قهوه خانه کردند.
 موقوفه ای با اشاره به اینکه در این حادثه تعداد ی خودرو نیز دچار آسیب شدند و احتمالا این اقدام با هدف انتقام جویی توسط مهاجمان صورت گرفته است، اعلام داشت: افراد مهاجم که از اراذل و اوباش هستند، شناسایی و دستگیری آنها بطور جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.