به گزارش ایرنا، پیش از این مجید صبائی از اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در این سمت فعالیت داشت. وی از این پس نیز به عنوان معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری مشغول خواهد بود.

سیاوش شهریور، فرماندار شهرستان شمیرانات عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار رودبار قصران که در اردوگاه شهید نامجو اوشان برگزار شد ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شرکت در انتخابات به عنوان یک گام اساسی و سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه حضور همهٔ ما در صحنه انتخابات یک وظیفهٔ اجتماعی است افزود: مسئولان موظفند با عملکرد خود مردم را برای مشارکت حداکثری متقاعد کنند. از کسانی که خود را لایق خدمت به این مردم شریف می دانند نیز می خواهیم به عنوان کاندید این انتخابات ثبت نام کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: جمهوری اسلامی میراث فداکاری شهدا و جانبازان است و مردم در نظر داشته باشند والاترین شأن برای مسئولان خدمت به همهٔ اقشار جامعه بویژه خانواده معظم شهدا و فقرا است.

فرماندار شمیرانات تأکید کرد: رضایت مردم که بزرگترین سرمایهٔ اجتماعی است در گرو عدالت، انصاف، دست پاکی و سخت کوشی مسئولان نظام است.

وقتی ملاک عمل قانون باشد، مشکلات حل می شوند

سید حبیب موسوی، بخشدار رودبار قصران بیان داشت: مدیریت امور و حل مشکلات با همدلی، وحدت و ملاک قرار دادن قانون میسر است. قانون ما بر اساس دین و شرع و ارزش های انقلاب تدوین شده و عمل به این قانون مقدس کلید حل مشکلاتمان است.

وی ضمن بیان اینکه در برخی از دوره ها از ظرفیت های این بخش درست استفاده نشده تأکید کرد: اگر می خواهیم شمیرانات را با همان ظرفیت ها و ویژگی های خاص حفظ و به نسل های بعد منتقل کنیم مدیریت شهری و روستایی منطقه باید تلاششان را دوچندان کنند.

این مقام مسئول افزود: اگر با این روال پیش رویم شاهد تغییرات بیشتری در اکوسیستم منطقه خواهیم بود که عمدتاً دست ساز هستند. برای حفظ عرصه های طبیعی و آب و هوای این شهرستان باید از برخی منافع مقطعی گذشت.

موسوی ابراز کرد: اولویت و وظیفهٔ اصلی ما در رودبار قصران نظارت بر روند ساخت و ساز و صیانت از اراضی ملی و بیت المال است و با اهتمام ویژه تلاش می کنیم با همکاری متولیان در این وظیفهٔ محول موفق عمل کنیم

حضور در انتخابات خار چشم دشمنان است، در آن کوتاهی نکنیم

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی، امام جمعه بخش رودبار قصران نیز در این مراسم اذعان داشت: نفس خدمت به بندگان خدا، خدمتی صادقانه، بی منت و بی آزار از افضل اعمال است. مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به این مردم شریف که پشتیبان حقیقی انقلاب هستند افتخار است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: حضور چشمگیر و باشکوه مردم در دفاع از انقلاب در راهپیمایی اعتراض به فتنه های اخیر از بسیجیان و نیروی انتظامی نیز بهتر و والاتر بود.

حجت الاسلام حسنی تأکید کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی را مقتدرانه پیش رفتیم و باید تلاش کنیم در ۴۰ سال دوم که مصادف با انتخابات مجلس شورای اسلامی است نیز با رعایت اخلاق و تقوای سیاسی حضور چشمگیری در صحنه انتخابات داشته و کوتاهی نکنیم تا خاری در چشم دشمنان باشیم.

مشکلات مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای اهالی شمال پایتخت

مجید صبائی، بخشدار سابق رودبار قصران اظهار داشت: مصوبه شورای عالی امنیت ملی در راستای حفاظت از منبع تأمین کننده آب شرب کلان شهر تهران یعنی رودخانه جاجرود (آبریز سد لتیان) بسیاری از حقوق اهالی منطقه را تضییع و مطالبات به حق مردم را با مخالفت های زیست محیطی و امور آب مواجه می کند که تاکنون برای تجدید نظر آن تلاش بسیاری کرده ایم.

به گفتهٔ وی، اکنون توسعه شبکه گاز در تمامی محله های رودبار قصران انجام و اهالی بخش از این نعمت برخوردار هستند.

بخش رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات متشکل از دو شهر اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر دارای ۱۵ روستا در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.