به گزارش روز شنبه میراث فرهنگی استان تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه تحقق شعار «گردشگری برای همه» با تلاش و هم فکری فعالین صنعت گردشگری دست یافتنی و قابل اجرا است افزود: مناسب سازی شرایط برای حضور افراد دارای معلولیت در جاذبه های فرهنگی و طبیعی یک حق عمومی است و  برای تحقق آن تمامی نهاد های مسئولان باید تلاش و همکاری کنند.

وی ادامه داد: اولین گام در اجرای طرح، رفتار مسئولانه با گردشگران دارای معلویت آموزش و ترویج الگوهای رفتاری برای فعالین و شاغلین صنعت گردشگری در برخورد با افراد دارای معلولیت است.

کارگاه آموزشی رفتار مسئولانه با گردشگران دارای معلولیت روز دوشنبه ۱۱ آذر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن همایش های موزه فرش برگزار و تمامی حاضران از سوی جامعه معلولان ایران گواهی آموزشی اعطا می‌شود.

موزهٔ فرش، یکی از موزه‌های استان تهران و طراح بنای آن، عبدالعزیز فرمانفرمائیان است که در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۶ با هدف پژوهش در سوابق، تحصیلات و کیفیت تاریخی هنر و صنعت فرش خاصه فرش ایرانی آغاز به کار کرد.
در این موزه، فرش های بسیار نفیس از سراسر ایران که حاصل کار هنرمندان مشهور از قرن نهم هجری تا دوره معاصر است به نمایش گذاشته شده است.
ساختمان موزه ۳۴۰۰ متر مربع مساحت دارد و آذین‌های نمای بیرونی آن شبیه دار قالی طراحی شده است.
موزه فرش در خیابان کارگر شمالی- تقاطع دکتر فاطمی قرار دارد که در نیمه اول سال علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ از این محل دیدن کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.