حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع برگزار شد افزود: بنزینی که باید بصورت سهمیه بندی عرضه می شد و قیمت آن هرسال بصورت پلکانی بالا می رفت، امروز با بی تدبیری دچار این سرنوشت تلخ شده است.

وی صراحتا گفت: مسئله کشور ما برگزاری کنسرت یا عدم برگزاری آن و رفتن یا نرفتن زنان به ورزشگاه نیست بلکه مسئله اصلی ما اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان است.

فتاح دماوندی با اشاره به سالروز شهادت عالم مجاهد آیت اله سیدحسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی در دهم آذرماه، اظهار داشت: مجلس پایگاه اصلی نظام و مردم و مظهر اداره ملی در تصمیم گیری ها است؛ اگر نماینده ای بگوید مجلس در راس امور نیست، ضعف خود و همکارانش را برملا کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعنوان نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب و جشن چهل سالگی انقلاب برگزار می شود، افزود: مجلس یازدهم باید آیینه برآورده کردن انتظارات امام و امت انقلابی باشد و نمایندگان آن همچون شهید مدرس دین شناس، استعمارستیز، دشمن استکبار، آزاده، مستقل، ساده زیست و مردم دار باشند.

خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: باید نماینده ای در مجلس یازدهم حضور یابد که برای حل مشکلات کشور دست به دامن آمریکا و اروپا نشود چراکه دردی را دوا نخواهد کرد؛ نماینده ای که به ولایت فقیه اعتقاد قلبی ندارد و در عمل تابع ولی فقیه نیست، بین مردم جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با تاکید براینکه مجلس و دولت آینده باید جوانتر و با تحرک بیشتر، جهادی و طرفدار اقشار ضعیف باشد، گفت: نماینده و رئیس جمهور آینده باید برنامه خود برای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را برای مردم بیان کنند چراکه اصلاح قوانین اقتصادی به نفع تولید داخلی و حمایت از سرمایه گزاران و تولید کنندگان راه نجات اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد مجلس و دولت آینده باید مصون سازی کشور از تحریم ها باشد، گفت: استفاده از نیروی انسانی جوان کشور می تواند دشمن را شکست دهد اما اگر راه امام(ره) را گم کنیم سیلی خواهیم خورد؛ راه امام چیزی جزو ساده زیستی، پرهیز از اشرافی گری، ایثار، استکبارستیزی و دفاع از مستضعفین نیست.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه مسئولین اگر از قشر مرفهین بی درد باشند، هیچگاه درد محرومین دردمند را درک نخواهند کرد، افزود: مسئولی که فکر می کند از راه گدایی کدخدا می تواند مشکل مملکت را حل کند، هم به خودش و هم به مردم سیلی زده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.