هادی تمهیدی روز پنجشنبه در حاشیه اجرای مانور مرحله ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاکدشت گفت: با بررسی وضعیت استقرار شعب اخذ رأی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تراکم جمعیت، تعداد شعب اخذ رأی با افزایش ده درصدی نسبت به قبل همراه است.

وی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ۱۶۲ شعبه در مناطق مختلف این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر خواهد شد.

تمهیدی با اشاره به آمادگی پاکدشت برای اجرای مرحله ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان موظفند تا اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری را رعایت کرده و با برنامه ریزی دقیق، از فرصت‌ها وامکانات موجود در برگزاری انتخابات با شکوه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ما امانت‌دار آرای مردم هستیم و موظفیم تا در انجام این رسالت، تمام همت و تلاش خود را بکار بندیم تا در سایه قانون‌مداری شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار پاکدشت افزود: برگزاری انتخاباتی پر شور و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در سایه رعایت تقوی و پرهیز از جانبداری دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات از کاندیداها، برنامه‌ریزی مناسب در راستای آموزش مطلوب مجریان، پیش بینی و تامین زیرساخت‌های اجرای انتخابات، تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب و در نهایت تامین رضایت‌مندی مردم محقق می‌شود.

شهرستان پاکدشت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.