به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: با توجه به اعتراضات هفته گذشته به افزایش قیمت بنزین و سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب و اغتشاشگر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در سطح شهرستان های غرب استان تهران شده بود دستگیری عوامل اصلی ناامنی های اخیر در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده ۱۲ تن از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان های قدس و ملارد را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: اشرار دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به ماموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

 خانچرلی از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند تصریح کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.