بهنام ابوالقاسم پور عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  توضیح داد: این افراد در هشت سال گذشته از هیچ تلاشی برای ابقای شیرازی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران فروگذار نکرده اند.

وی با بیان اینکه منافع این افراد در ابقای رئیس فعلی هیات فوتبال تهران است تاکید کرد که باید سرپرست جدیدی برای انتخابات پیش رو مشخص شود.

وی با بیان اینکه شفافیت برای مجمع انتخاباتی ضروریست تاکید کرد: طبق قانون باید سرپرست برای هیات فوتبال استان تهران از اسفند سال گذشته معرفی می شد تا مشکلات مختلف کاهش یابد.

مهاجم اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این موضوع که مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پیگیر برگزاری این انتخابات است تصریح کرد: وی فردی است که به قوانین کامل آشنا و اتفاقات را بهتر از همه مطلع است.

ابوالقاسم پور ورود سازمان بازرسی کشور و سایر دستگاهها قانون گذار به این موضوع را برای آینده انتخابات هیات ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد با ورود اداره کل، سازمان بازرسی و وزارت ورزش به این موضوع شاهد اتفاقات خوبی در انتخابات پیش رو باشیم.

به گزارش ایرنا اصلی‌ترین دلیل برگزار نشدن هیات فوتبال از سوی مراجع قانونی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این است که اگر رئیس فعلی هیات فوتبال بخواهد کاندیدا شود، باید از سمتش استعفا دهد زیرا نمی‌تواند هم کار اجرایی انجام دهد و هم نامزد انتخابات شود.

مقرر بود تا ششم آذرماه(فردا) انتخابات هیات فوتبال تهران برگزار شود اما به دلیل حضور رئیس هیات فوتبال و حق رای وی در مجمع و همزمان کاندیدا بودن وی و مغایرت این امر با قانون این انتخابات از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران لغو شد.

هم اینک ۱۳ نفر کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران هستند.

حبیب الله ابوالحسن شیرازی از هشت سال پیش رئیس هیات فوتبال استان تهران بوده که مسئولیت آن از سوم اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.