پیمان صابریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ساعت ۹:۲۶ امروز این حادثه در خیابان بوستان دوم غربی تهرانپارس به سامانه ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: کارگر ۲۵ ساله‌ای که در یک ساختمان در حال ساخت مشغول کار بود به دلیل بی‌احتیاطی به یکباره از طبقات بالایی ساختمان در قسمت چاهک آسانسور به پایین سقوط کرد.

صابریان افزود: علت اصلی این حادثه در درست بررسی است اما از کارگران ساختمانی می‌خواهیم به هنگام کار بااحتیاط و داشتن تجهیزات ایمن در ساختمان‌های بلند مرتبه فعالیت کنند.

تصادف کامیون با مینی‌بوس در جنوب تهران ۱۵ مصدوم داشت

رئیس مرکز اورژانس تهران در ادامه از حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون در جنوب پایتخت خبرداد و گفت: در این حادثه، ۱۵ نفر از سرنشینان مصدوم مینی‌بوس روانه بیمارستان شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت ۷:۱۴ امروز در مسیر شمال به جنوب تهران-ورامین حوالی قلعه نو به سامانه ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته صابریان، ۱۵ نفر از سرنشینان مینی‌بوس از نواحی مختلف اندام‌ها دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران، علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.