به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ یعقوب علی رجبیان در توضیح این خبر، گفت: در پی نا آرامی های روزهای اخیر، گزارشی مبنی بر  فعالیت غیر مجاز یکی از آرایشگران جنوب تهران که واحد صنفی خود را محلی برای دپوی مواد اشتعالزا و محترقه تبدیل کرده بود، دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه ششم پلیس امنیت پایتخت به همراه اکیپی از ماموران عملیاتی این پایگاه وارد عمل شده و در بررسی و بازدید صنفی انجام گرفته از این آرایشگاه صحت خبر مورد تایید قرار گرفت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی متصدی این واحد صنفی در مغازه اش دستگیر و از آرایشگاه وی دوگالن ۲۰ لیتری نفت و ۶ بطری الکل و مقادیری مواد اشتعالزا کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی های اولیه متهم منکر اتهامات وارده شد اما در مواجهه با مستندا ت و ادله موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با همدستی  ۲ تن از دوستانش قصد داشتند با تهیه و ساخت مواد منفجره، محترقه و آتش زا (کوکتل مولوتوف) اقدام به تخریب اموال عمومی با استفاده از شرایط موجود جامعه کنند.

رجبیان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی در دستور کار مأموران قرار دارد.

سرپرست پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه واحد صنفی مذکور به علت تخلفات ذکر شده  پلمب شد، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت و هماهنگی دستگاه قضا با متخلفان و مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد و شهروندان می توانند گزارش خود را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.