جواد نگاهداری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و لغزنده بودن جاده‌های جنوب پایتخت و آزاد راه تهران ـ قم و جلوگیری از وقوع هرگونه تصادفات احتمالی عملیات ویژه راهداری توسط این اداره آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۶‌ هزار و ۴۰۰ تن نمک و ماسه برای استفاده در فصل یخبندان تهیه شده و در میان چهار راهدارخانه‌ جنوب پایتخت تقسیم شده است، افزود: امسال ۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری از جمله ماشین‌های برف‌روب، نمک‌پاش و گریدر تجهیز و آماده‌سازی شده است.

نگاهداری ادامه داد: هم‌اکنون ۱۰۰ مامور اداره راهداری در چهار راهدارخانه گردنه حسن آباد، کمربندی دوم، گردنه نعلبندان و مرکزی‌ این شهرستان و محورهای مواصلاتی به صورت آماده باش حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه شرایطی نامناسب جوی به مسافران خدمت رسانی کنند.

وی از مسافرانی که این شهرستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، خواست تا قبل از سفر به این شهرستان در فصل زمستان با شماره‌های ۱۴۱ تلفن گویا از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند و از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی اطمینان حاصل کرده و با ماموران اداره راه همکاری کنند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۳ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزاد راه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.