بهمن حسن بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  بازار روزهای شهر پردیس واقع در فازهای ۲ و ۴ اجناس با کیفیت مناسب را به مشتریان عرضه نمی‌کنند و مشتریان از خدمات دهی این مراکز ناراضی هستند.

وی افزود: نانوایی که ماهیانه ۹ میلیون تومان بابت اجاره می پردازد و سهمیه آرد کمی هم دریافت می‌کند ناگزیر به افزایش قیمت نان شده و به منظور اصلاح امور مقرر شد تسهیلاتی برای اصناف فعال در میادین میوه و تره بار تامین شود تا از این پس شاهد گران فروشی ارزاق و کالاها نباشیم.

رئیس اداره تعزیرات شهرستان‌های شرق استان تهران تصریح کرد:  بازار روز برای رفاه حال مردم ایجاد شده است، برگشت قیمت‌ها به نرخ مصوب تنها با بازرسی مستمر محقق خواهد شد و اگر قیمت های افزایش  یافته به نرخ مصوب برنگردد بازرسی تاثیر گذار نخواهد بود.

حسن بیگی با بیان اینکه کالایی که در گذشته تولید شده نبایدبه قیمت روز به مشتری عرضه شود، خاطرنشان کرد: خط خوردگی روی قیمت کالا در قانون پیش بینی نشده است و افزایش قیمت  اجناس با تاریخ تولید قدیمی از هیچ واحد صنفی پذیرفته نیست.

وی افزود : در حال حاضر بیست و چهار داروخانه در شهرستان پردیس فعالیت می کنند در گشت‌های بازرسی طی روزهای گذشته دو داروخانه متخلف حکم تعطیلی دریافت کردند که احکام آنها در صورت عدم ارائه مدارک و مستندات معتبر اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات شهرستان با اشاره به موارد تخلف در داروخانههای شهرستان، اظهار داشت: گران فروشی، عدم رعایت موازین قانونی درتوزیع دارو، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته، عدم حضور مسول فنی، دخالت افراد متفرقه در توزیع دارو و کالاهای بهداشتی برخی از تخلفات صورت گرفته در واحدهای صنفی یاد شده است.

وی با اشاره به برخورد با گران فروشی بعد از افزایش قیمت سوخت خاطر نشان کرد: گران فروشی از سوی شرکت‌های توزیعی تخلف محسوب می‌شود و در چارچوب قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس تعزیرات شهرستان‌های شرق استان تهران افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان تخفیفات ویژه ای از ۴۰ تا ۶۰ درصد به مشتریان ارائه می‌کنند که باید با ارائه مدارک و مستندات در خصوص این تخفیفات با توجه به قیمت خرید توضیح قانع کننده ای داشته باشند و اگر تخفیفات ارائه شده برای فریب مشتری باشد به عنوان" تقلب در کسب"  برای آنها پرونده تشکیل خواهد شد.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.