به گزارش ایرنا، هزاران نفر از مردم این شهرستان، ساعت ۱۰ صبح امروز از شهرهای پردیس و بومهن، بخش جاجرود و روستاهای شهرستان با اجتماع در مقابل مسجد جامع اهل بیت (ع) خشم و انزجار خود را از حرکت آشوبگران به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "آشوبگر بی ریشه تهران دمشق نمیشه"، "مرگ بر آشوبگر" و "مرگ بر مفسد اقتصادی " با طی ۵ کیلومتر مسافت به طرف خیابان کامیونداران این شهر حرکت کرده و بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از رهبری و نظام اعلام کردند.

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه راهپیمایی ضمن تبریک هفته بسیج  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام این ملت روشن است، چهل سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد و هرگاه که اختلالی  و شیطنتی و حرکتی از  سوی دشمنان مردم و نظام اتفاق افتاده مردم همیشه در صحنه ما پشتیبانی خود را از رهبری و نظام اعلام کردند.

عبدالعظیم رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی که در دوران مختلف برای صیانت از میهن اسلامی از جان خود گذشتند خاطر نشان کرد: در هفته مبارک بسیج هستیم و دشمنان ما بدانند که مردم شریف و نیروهای مخلص بسیج در مقابل هرگونه توطئه آنها خواهند ایستاد.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار  دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.