به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی عصر روز سه شنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی یک واحد آموزشی در شهر بومهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این زمین به مساحت ۲ هزار مترمربع از سوی یک خیر برای ساخت آموزشگاه اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در شهر بومهن برای ساخت واحد آموزشی محدودیت زمین داریم، خاطر نشان کرد: برخی از زمین‌هایی که برای ساخت مدرسه به آموزش و پرروش اهدا شده بود شرایط مناسب را نداشتند با جذب مشارکت خیرین در واگذاری زمین و اهتمام بیشتر در ساخت فضای آموزشی شرایط مناسبی در شهر بومهن برای تحصیل دانش آموزان ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به ساخت دو فضای آموزشی توسط بنیاد برکت در شهر بومهن اظهار داشت: با پی گیری انجام شده تابستان سال آینده این مدارس آماده تحویل هستند و این بنیاد ساخت یک فضای آموزشی دیگر  را در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع را در دست اقدام و اجرا دارد.

رضایی گفت: جلسه شورای آموزش و پرورش استان را به منظور رفع و حل مشکلات موجود با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها در شهر پردیس برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان پردیس باید پیش بینی مسائل آینده را باید در همه حوزه ها و بخش ها داشته باشیم، خاطر نشان کرد: در شهر پردیس با توجه به ماموریت و وظایفی که شرکت عمران بر عهده دارند آموزشگاه‌های مورد نیاز ساخته شده و برای امسال و سال آینده مشکلی نداریم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: ساخت فضاهای آموزشی در فازهای یک تا چهار پردیس به منظور جلوگیری از دو شیفت شدن مدارس در سال‌های آتی ضرورت دارد.

رضایی گفت: مشارکت بخش خصوصی برای ساخت فضای آموزشی باید به همراه توجیه اقتصادی برای سازنده باشد، در این نشست مصوب شد با موافقت شورای عالی معماری ۱۰ درصد از بنای مدارس به فضای تجاری اختصاص پیدا کند تا سازندگان رغبت بیشتری برای ساخت آموزشگاه داشته باشند.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.