علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار که در استانداری تهران برگزار شد افزود: از هشت تن میوه ذخیره شده ۳ هزار تن آن سیب دماوند و  ۴ هزار تن پرتقال تامسون شمال است.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تامین میوه و آجیل شب یلدا نیز در جلسه بعدی با حضور اتحادیه‌های ذی ربط پیگیری می‌شود تا از افزایش قیمت‌ها جلوگیری شود.

قاسمی‌فرزاد همچنین به شیوه ساماندهی عرضه گوشت مرغ در میدان بهمن اشاره کرد و گفت: ساماندهی میدان بهمن از اول آبان‌ماه جاری آغاز شده و ۴۰ غرفه آن از واسطه‌ها گرفته شده و به تولیدکنندگان و کشتارگاه واگذار شده است.

وی افزود: ۱۶ غرفه به تولیدکنندگان عمده مرغ و ۲۴ غرفه به کشتارگاه‌ها داده شده که از این میان ۱۲ غرفه به کشتارگاه‌های استان تهران و ۱۲ غرفه دیگر نیز به سایر کشتارگاه‌ها از جمله شهرستان‌های گلستان، مازندران و زنجان که گوشت مرغ آنها در استان تهران عرضه می‌شود، اختصاص یافته است تا جلوی دلال بازی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها گرفته شود.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص عرضه مواد پروتئینی در استان نیز گفت: مقرر شده مرکز یا میادین جدیدی توسط تعاونی روستایی برای عرضه مواد پروتئینی گوشت قرمز، سفید و سایر مواد پروتئینی واگذار شود تا به عرضه مواد پروتئینی دامی و کشاورزی اختصاص پیدا کند.

قاسمی فرزاد همچنین به وضعیت کاهش قیمت‌های کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: استانداری تهران به عنوان دستگاه حاکمیتی تثبیت و کاهش قیمت‌ها را دنبال می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.