«احمد مسجد جامعی» روز سه شنبه در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شورایاری ها، مردم را به حضور در کتابفروشی محلات تشویق کنند گفت: روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه «کتابفروشی‌ها امسال در هفته کتاب تخفیف ندارند» اما با شهرداری تهران صحبت‌های انجام شد و شهرداری پذیرفت مابه‌التفاوت هزینه خرید کتاب در هفته کتاب را پرداخت کند تا از این طریق شهروندان بتوانند آثار مورد نظر خود را از ناشران تهیه کنند.
وی بیان اینکه از همینجا از همه اقشار جامعه دعوت می کنم تا در روز ۳۰ آبان در برنامه کتابگردی حضور پیدا کنند، اظهار داشت: همچنین از شورایاری‌ها می‌خواهم که کتابفروشی های محله را شناسایی و شهروندان را برای رفتن به کتابفروشی‌ها تشویق کنند.
مسجدجامعی تاکید کرد : کتاب فروشی محله ها باید پاتوق محله باشند.

هیچ تحرکی برای جدایی ری از تهران نیست 
وی در بخش دیگری از تذکر خود به مسئله جدایی ری از تهران اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید به بحث کارشناسی مطرح شود.
 وی با بیان اینکه مقالات بسیاری راجع به رای نوشته ام و معتقدم که این جدایی به نفع ری و پایتخت نیست، گفت: جالب اینجاست که تا کنون شهرداری تهران هیچ بحثی را مطرح نکرده است و هیچ تحرکی در شهرداری تهران دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه تهران گردی این هفته به منطقه ۱۲ رفته بودیم، اظهار داشت: برخی از مردم این محله با اشاره به این موضوع که روزانه یک و نیم میلیون نفر از این منطقه بازدید می کنند و این منطقه نیازمند احداث ۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی است، می گفتند خوب است که این منطقه نیز از تهران جدا شود.
وی تاکید کرد: ممکن است در پی جدایی ری از تهران،   کن،   شمیران و سایر محلات نیز توقع جدایی از پایتخت را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.