مهدی یوسفی جمارانی روز شنبه در جلسه ای که با هدف پیگیری پروژه های سطح شهرستان فیروزکوه برگزار شد اظهار داشت: این انجمن در راستای اجرای ماده ۱۳۱ قانون‌ کار، به منظور حفظ حقوق و منافع‌ مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران مشمول قانون کار تأسیس شد.

این مقام مسئول افزود: به منظور ساماندهی وضعیت کارگران‌ ساختمانی، احقاق حقوق قانونی و ارتقای سطح‌ دانش فنی آنها، تشکیل بانک‌ اطلاعاتی این انجمن با عضویت ۳۵۰ کارگر و با برگزاری انتخابات مجمع عمومی تشکیل شد.

وی کارگران را یکی از اقشار زحمت‌کش و مؤثر جوامع دانست و گفت: انجمن‌های‌ صنفی‌ کارگری با هدف ارتقاء وضعیت زندگی و معیشت کارگران و رفع مشکلات آنها تشکیل می‌شود.

فرماندار فیروزکوه افزود: انتظار می رود هیأت‌ مدیره انتخاب شده توسط کارگران جهت اجرای وظایف اصلی خود از جمله اجرای دقیق مفاد اساسنامه و مصوبات مجامع‌ عمومی، دفاع از حقوق‌ کارگران، هماهنگی در جهت برگزاری دوره‌های‌ آموزشی ایمنی و مهارت‌ های‌ کارگران در راستای عملیاتی نمودن اهداف تشکیل انجمن گام بردارند.

یوسفی جمارانی تصریح کرد: بر همین اساس اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره انجمن به مدت سه سال و بازرسان آنها به مدت یک سال انتخاب شدند.

شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.