حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک گفت:رهبر معظم انقلاب با منع مذاکره مسئولان با آمریکا، هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و فرو ریخت و باعث شد تا هزینه‎‌های مذاکره زبونانه که عده‌ای به دنبال آن هستند، از بین رود.
وی افزود: تعبیر رهبر معظم انقلاب از نرمش قهرمانانه، ایجاد فرصتی برای غلبه بر دشمن است ولی کسانی که به دنبال نرمش زبونانه هستند،  فرصت را برای فرار و عقب نشینی و شکست فراهم می‌کنند، نتیجه مقاومت، ساختن آینده کشور است و سازش، چیزی جز نابود کردن آینده در پی ندارد.
امام جمعه قرچک تصریح کرد: ملت ایران نتیجه مقاومت خود را در طول هشت سال دفاع مقدس به خوبی مشاهده کرد، امروز نیز که همه جهان دم از آمریکا می‌زنند، این مقاومت ملت ایران است که سران استکبار را در مقابه با ایران اسلامی با شکست مواجه کرده است.
وی با اشاره به توطئه معطل کردن ایران از سوی اروپا در جریان برجام گفت: تجربه سالیان گذشته ثابت می‌کند که آمریکا و سه کشور اروپایی، قصد عمل کردن به تعهدات خود در توافق برجام را ندارند، بلکه آن‌ها نقشه‌های شیطانی خود را دنبال می‌کنند و واسطه‌گری فرانسه بین ایران و آمریکا نیز، جزو همین نقشه‌های پلید است.
اسماعیلی گفت: ایجاد ناامنی در کشورهای محور مقاومت، حمله به کنسولگری ایران در کربلا، سر برآوردن روحانی نمای فتنه‌گر که خود را سید حسنی معرفی کرده است و ادعای ارتباط با امام زمان را دارد، همه توطئه آمریکا، انگلیس و فرانسه است تا از این طریق فشار به ایران را افزایش دهند.
وی تأکید کرد: ایران پرچمدار دفاع از حق و عدالت است و امروز رسالت ایجاد امنیت برای جوامع اسلامی را بر عهده دارد و این مهم جز با مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی محقق نمی‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.